In company training: Mediationvaardigheden
De primaire doelstelling van deze training is om de vaardigheden van de doelgroep uit te breiden met adequate mediationvaardigheden.
Voorkom klachten en bezwaren en los problemen op een klantgerichte wijze op. De doelstelling van deze training is om de vaardigheden van de doelgroep uit te breiden met goed toepasbare mediationvaardigheden.
De training is opgebouwd in 3 delen.
Deel 1, Mediation
– een introductie in mediation
– de verschillende fasen van mediation
– de escalatieladder tijdens een conflict
– de stijlen van mediation
Deel 2, Communicatie
– Zakelijke aspect (feiten)
– Expressieve aspect (wat de zender van zichzelf laat zien)
– Relationele aspect (wat de zender laat zien over waardering voor de ander)
– Appellerend aspect (oproep aan de ander)
Deel 3, Zelfkennis
– Bewust en onbewust
– Persoonlijke valkuilen
De gehele training heeft een interactief karakter en van de deelnemers wordt verwacht dat ze in diverse rollenspelen participeren. Deze incompany training Mediationvaardigheden zal worden toegespitst naar de specifieke behoefte van de deelnemers.
Inschrijven